آمیخته بازاریابی چابک برای استارت‌آپ‌ها

هنگامی که شروع به نگارش یک طرح کسب‌وکار برای استارت آپ خود می‌کنید بطور نا خواسته مدل آمیخته به ذهن شما می آید. همان 4P قدیمی که عبارت بود از محصول ، قیمت، مکان ارائه و تبلیغات. اما مدت ها از ارائه این متد می‌گذرد. سوال مهم این است که آیا این آمیخته بازار برای استارت آپ ها که نیازمند رسیدن به نتایج ملموس با سرعت بالا هستند مناسب است؟

Read More
مهم‌ترین استراتژی جذب مشتری و هک رشد (AARRR)

چگونه و به چه شکل با سرعت بسیار زیاد و در مدت کم به رشد استارت آپ خود کمک کنیم؟ AARRR یک استراتژی بسیار مهم در نحوه رشد استارت آپ هاست که توسط دیو مکلر طراحی شده و آشنایی با آن برای استارت‌آپ ها و کسب‌وکار های آنلاین بسیار ضروری است. این استراتژی همان طور که از نامش پیداست دارای 5سطح است که این پنج سطح در کنار هم تمامی چرخه حیات یک کاربر برای استارت آپ شما را پوشش می دهد.

Read More
نوآوردلاگ #6: سومین قسمت از بوم کسب و کار؛ کانال ها

در دو قسمت قبل نوآوردلاگ یاد گرفتیم که چه ارزشی رو به چه مشتری هایی ارائه بدیم. ولی سوال اینجاست، از چه طریق؟ در این قسمت راجع به پاسخ این سوال حرف می زنیم تا در مورد سومین قسمت بوم کسب و کار یاد بگیریم، یعنی کانال ها.

Read More
ده فعالیت سریع و آسان برای ساخت و بهبود تیم (قسمت اول)

بهترین تیم های موفق حتی پس از ساختار یافتن همواره در حال تمرین بهبود روابط و ساختار خود هستند تا با این دست از تمرینات روحیه، انگیزه و بهره‌وری خود را افزایش داده و در راستای پیشرفت حوزه کاری از یکدیگر شناخت عمیق تری پیدا کنند. انسان‌ها دارای نوع نگرش و جهانبینی متفاوتی هستند و هر کس از نظر خود  منطقی کاملا صحیح دارد. این تمرینات برای هر ابعادی از تیم ها قبلیت دارند.

Read More

صفحات